Kdy, co a jak?

11. dubna 2017 v 21:13 | B E L L L O N D O N |  > inspiration
Co můžeme jíst?
Kdy to můžeme jíst?
A v jakých porcích?

Rozklidni 'Celý článek' a zobrazí se ti to celé:)




CO MŮŽEME JÍST & CO NESMÍME JÍST?

Tohle je vlastně docela jednoduchá otázka s velice jednoduchou odpovědí.
Lehce si to můžeme zjistit na obale od potraviny (dle energetické hodnoty). Pokud se však ohledně těch čísel neorientujete a nevíte, o co jde, mám taky krátké vysvětlení.

Žena s normální výhou na svojí výšku by měla denně sníst okolo 2.000 kcal, aby měla stálou váhu.
Pokud bude třeba týden po sobě žrát jako prasátko a její jídelníček bude nad 5.000 kcal, hodně rychle nabere na váze.
A teď se zkuste podívat doma, na nějaké bebečka, tyčinky a podobné sladkosti a zjistíte, že obvykle se to pohybuje okolo 1.500 kcal... Což je šílená bomba!
I malé sušenky mohou mít stejnou hodnotu jako plnohodnotný oběd, tak si na to dávejte pozor.

Každopádně zpět k věci.
Nejvíce upozorňuji na pečivo, protože je to samá mouka. Nejvíce se vyhněte světlému pečivu, pokud však už máte chuť na nějakou tu housku, rozhodně zvolte tmavé pečivo, to je na tom značně lépe a navíc je zdravější.

Taky si dejte pozor na ovoce. Ano, ano, spousta vitamínů a vody, ale taky mnoho cukru! Ráno, na svačinu nebo k obědu si klidně dejte, ale nejedla bych to před spaním. Náš organismus půjde také odpočívát, což znamená žádné trávení a všechno se to ukládá.

Ale abych to trochu opestřila tím ANO, dejte si rajče. To nemá nic, prostě nic - můžete ho sníst kýble a ne jen že budete plní, dokonce vám to skvěle vyčistí střeva a bude to, jako byste nesnědli 'téměř' nic.

Každopádně tohle je pár pochoutek, které mají pod 50 kalorii/ks;
-Meloun (ten je skvělý, protože je to samá voda)
-Broskev
-Jablečný a pomerančový džus (omezené množstí!)
-Oreo (omezené množstí!)
-Pomeranč

Další jídla s málo kaloriemi si můžete najít velice snadno na internetu.




KDY MŮŽEME & NEMŮŽEME JÍST?

Zásadně se vyvarujte jezení před spaním!
Protože kdybyste celý den hladověli a pak si dali před spaním třeba jablko, je to konec. Cukr se automatický uloží do tuků, což mi nechceme.
Nejlepší je jíst ráno. Po probuzení si napusťte vodu a popíjejte jí - opravdu to poručuji. Postupem dne tu snídani vychodíte, to mi věřte a navíc, opravdu je to dobré na nastartování metabolismu.

Takže opakuji, jídlo nejlépe ráno a postupem dne zmenšujte porci.
Taky velice důležitá ráda, nastavte si čas, od kdy už nebudete jíst (a ne v 10 večer). Zvolte to okolo 6-7 hodiny, což je nejlepší čas. Pak si napusťtě pouze vodu, dejte si žvýkačku nebo cokoliv proti hladu.



JAKÉ ZVOLIT PORCE?

Tohle je velice důležité, protože potřebujete silnou vůli a hlavně kontrolu.
Sama moc dobře vím, jak je to někdy těžké..
Raději jezte častěji v malých porcích, než si dát kupu na talíř a pak toho litovat.
Zvolte decentní porci, ale zároveň, aby vás to nasytilo. Postupem času se váš žaludek stáhne a nebude toho tolik požadovat, ale chce to čas. Tohle se jednoduše nestane ze dne na den, takže nevolte razantní změny! Ublížíte tím jen sami sobě, jděte na to pomalu.

Také často čtu, ať si naložíme porce tak velké, jako svojí pěst, ale tím se neřídím.
Pokud nechcete tak málo jíst, naložte si normálně a večer si třeba dejte cardio. Prospěje vám to více, budeme mít energii a taky nadšení z toho, že jste 'vycvičili' oběd.



_________________________
Abych dodala ještě pár slov, opravdu si na sebe dejte pozor.
Tohle není sranda, jde o změnu vašeho každodenního života a několik let jezení nezměníte za den, nebo za týden. Chce to vytrvalost, která dospěje k výslekům.
Taky začněte pozorovat změnu až po pár dnech. Když začnete dneska hubnout, za tři nebudete mít skinny legs, opravdu ne, děvčata.

Takže přeji mnoho vytvalosti a hlavně pevnou vůli! ♥
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama